سلام برای نوزاد ۳ ماهه ۳۷/۵ زیر بغل تبه ؟

۴ پاسخ

تو تب سنج دیجیتال ۳۷ تبه
۳۷.۵ تبیه که دارو میخواد

اره‌
تب سنجت چیه ؟ قلمی یا دیجیتالی؟

ن عزیزم 37ونیم ب بالا تب حساب میشه

بله استامیوفن بده

سوال های مرتبط

مامان ژاوین🍒 مامان ژاوین🍒 ۱۳ ماهگی
مامان جوجوممد(تیارا) مامان جوجوممد(تیارا) ۱۷ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۶ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی