اینم دومین غذای محمدمهدی😍😍

تصویر
۵ پاسخ

نوش جونش ولی ۴ ماهگی زود بود باید میزاشتی ۶ ماهگی 😁

😂😂😂دوس داشتی متفاوت باشی؟
همه با غذا عکس میگیرن تو ظرف خالی🤣

عزیزم دکترش گفته کمکی رو شروع کنی یا خودت شروع کردی

البته بعدکه خوردیادم اومدعکس بگیرم🤣🤣

این غذاس یا ظرف خالی

سوال های مرتبط

مامان علی 💙👶🏻 مامان علی 💙👶🏻 ۹ ماهگی
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۷ ماهگی
مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 ۵ ماهگی