بچه ها برای غربالگری کی باید بریم و کجا

۲ پاسخ

هفته ۱۲ تو اول سنو ۸ هفته رو برو برای تشکیل قلب که انشاالله تشکیل شده باشه تا بعدش

شما اول باید ۸ هفنخ بری سونو قلب
۱۲ هفتگی غربالگری اول

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان شیرین وتودلی🤰 مامان شیرین وتودلی🤰 هفته دهم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته سی‌وچهارم بارداری