دوستان شما دچار معده درد میشید ۱۵هفتمه

۵ پاسخ

آره بیشتر اوقات

فاموتیدین 20 میتونی بخوری،، یا عرق نعنا

اره من سوزش و ترش کردن معده داشتم
به دکترم گفتم شربت داد خوب شدم

من ۸هفته و نیم هستم خیلی درد معده دارم

اره من هم درد میگیره هم میسوزه هم ترش میکنم
فاموتیدین میشه بخوری

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری