بستگی به شرایط داره
اگر کارمندی و کسی نداری نگه داره و بودجه پرستار خونه نداری بعد تموم شدن مرخصی زایمان خوبه
اکر شاغل نیستی از ۱۸ ماهگی دو سالگی هفته ای یکی دو ساعت ببری خوبه
از ۲سالگی
من که از شروع 10 ماهگی میبرم
3سالگی😍
مهدکودک عالیه.کلی روی رشد مهارتها و اجتماعی شدن بچها کار میکنه.البته باید مهدکودک خوب با مربیای کاربلدی باشه وگرنه هرمهد کودکی هم خوب نیست
از زمانی که بچه بتونه خوب صحبت کنه میشه گذاشتش مهد
سوال من
ار ههههه عالیه
دختر من از ۳ سالگی رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.