بچه ها چایی نبات مشکلی نداره ک

۸ پاسخ

نه ولی میگم به شدتتتتت سرطان زاست

بخور بابا چایی نبات بیشتر از یک استکان هم دل میزنه
سخت نگیرید انقدر 😁

من هرشب چایی نبات میخورم چونکه سردیم میشه
هیچ خبری هم نیس

هیچی نمیشه بخور

کم بخور غلیظ هم نباشع خیلی

زیاد نخور عزیزم چایی نبات طبعش گرمه زیادیش باعث میشه سقط بشه یدونه بخور من وقتی مریض بودم خیلی خوردم خداروشکر هیچیش نشد نمیدونستم دکترم گف دیگه نخور یدونه بیشتر نخور

مشکل نداره زیاد ولی کم بخور

وااااای چایی نبات خوردیییییب

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری