۹ پاسخ

مشکلش چیه؟ من عاشقشم از اولم خوردم

سس مشکلی نداره فقط سس خونگی بخاطر تخم مرغش میگن استفاده نشه

مگه قبلا مشکل داشت؟

مگه مشکلی بود

مگه مشکل داره. من همیشه میخورم😐😂

من. تا حالا ۴ ۵ باری خوردم
فقط خیلی زیاد نخور در حد یه بشقاب کوچیک بسه

برای چی مشکل داره

از اولم میتونستی بخوری واا😐

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی