سلام
کاکائو مشکلی نداره بخوریم؟

۶ پاسخ

شکلات مخصوصا شکلات تلخ برای دوران بارداری خوبه هم برای قند نداشتن هم برای وزن دهی جنین هم برای اینکه وزن خودت با شکلات تلخ بالا نمیره

شکلات تلخ برای وزن دهی جنینت خوبه اما زیاده روی نکن

کم بخور عزیزم

هوس کردی کم بخور چون هم قندت رو میبره بالا هم میگن کم خونی میاره

نووووش جونت

ن بابا بخور ' ولی زیادددد نه

سوال های مرتبط

مامان لنا و برسام مامان لنا و برسام هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان 💙لیام💙 مامان 💙لیام💙 هفته چهلم بارداری
مامان مهرساد و .... مامان مهرساد و .... هفته بیستم بارداری