سلام خانما
شیر کاکائو یبار خوردم مشکلی نداره

۶ پاسخ

سلام خوبی عزیزم درخواست دادم قبول میکنی؟

نه🤣🤣

شیر کاکائو چه مشکلی داره خوردنش مگه؟🤯

حالا که خوردی 😂
ولی یبارو اینا مشکلی نداره

😐😐😐😐😐

🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان آریا🩵🤰🏻 مامان آریا🩵🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری