سلام خانما خربزه مشکلی نداره بخوریم

۷ پاسخ

عزیزم مجازه بخور ب استرسای کسیم گوش نده اتفاقا من دیشبم خوردم زیادم خوردم اما در کل تو خوردن هیچی زیاده روی نکن تو بارداری فقط جیگر و زعفران غلیظ ممنوعه اما همون جیگرم ماهی یک بار در حد یکی دوتا دونه اگ هوس کردی میتونی بخوری و زعفرانم اگر قاطی غذا باشه خوردنش ایرادی نداره نگران نباش

عزیزم همون زعفرون هم مقدار کمش کاری نمیکنه
در حد رفع هوس بخور
نوش جونت

عزیزم بخور خوبه هرچیزی اندازه بخوری مشکلی نداره

اتفاقا خربزه خیلی خوبه

نههههههههه نخوریا خربزه ، طالبی ، احمدی ، دمنوش ها ، زعفران اینارو بهداشت گفت نخور اگه هفته های اول باشی خدایی نکرده بچه سقط میشه اگه هفته های بالا باشی زایمان زودرس خواهرم هم بارداره ۷ ماهشه خودمم دوماهم بهمون گفت نخورین

من تا ببینم یه خربزه کوچیکو کلا میخورم و واقعا برا زن باردار خوبه

ن عزیزم بخور نوش جونت فقط زیاده روی نکن قند داره

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان 💙لیام💙 مامان 💙لیام💙 هفته چهلم بارداری
مامان مهرساد و .... مامان مهرساد و .... هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری