بچها ماکارانی بخورم مشکلی نداره؟

۸ پاسخ

عزیزم غلات یکی از چیزاییه که هر روز باید مصرف شه حالا ماکارونی هم تو این دسته ست اگه مشکل دیابت ندارید اشکالی نداره تازه شما ک نمیخوای هر روز بخوری

😐😐😐

چ میدونم گوگل میگه مواد فلانو مواد بهمان داره ادمو میترسونه

نه مشکلی ندارهر.

آخه چه مشکلی داره جیگرم بخور نوش جونت

اره نخوری میمیری آخه چه سوالیه خواهرمن 😅😅

منم امروز میخوام بخورم ..
نه چ مشکلی
اینکه هفته ای ۳ یا ۴ بار خوب نیست من ماهی ۱ بار درس میکنم فقط برا دیابتی بده

نه عزیرم بخور

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری