بچها مشکلی نداره شیرینی خامه ای بخورم

۶ پاسخ

من اسمش میاد حالم بدمیشه تنهاشیرینی ک توبارداری ازش متنفرشدم

الانم پا بده باز میخورم 😁

من چند بار خوردم

نه بخور به اندازه

بخور نوش جون زیاده روی نکن

میگن خامه توش تخم مرغ خام داره نباید خورد حالا چقدر درسته نمبدونم

سوال های مرتبط

مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری