خانوما دختر من کولیک داشت وخیلی شدید بود خیلی گاهی ۲۴ساعت شبانه روز و گریه میکرد هرکاری بگید کردیم هر قطره ای گرفتیم کولیکز ،بی بی کر ،دایمتیکون ،اینفکول ولی هیچی جوابگو نبود تا اینکه امشب راه کنترلش و پیدا کردم هرکی خواست بگه تا بهش بگم
سلام دوستان پسرم 8ماهه شده دیگه اما هنوز کولیک داره دیوونم کرده از ترس نمیتونم بهش سرلاک غذا بدم بزور یه وعده با استرس میدم کم بهش با کلی شربت نفخ و زیره اینا...شیرخشک کامفورت میدادم نان بهش الان دکتر گفت بزرگ شده دیگه نده الان نان دو میدم فوق العاده جیق میزنه اذیتم میکنه کور شدم از بیخابی
در کورد قطره نیوگایا کسی چیزی میدونه
جدوا هم بکوبین و دم کنین خوبه برا شکم درد.. رازیانه یا همون بادیان هم نفخ شکنه
سلام میشه راهکارت رو درمورد کولیک بگی
سلام بگید چکار کردید
قطره اینفاکول نجات دهندس واقعا
سلام خانم بچه من ۴۰ روزش از هفت روزگیش سه روزی یا ۵ روزی یه بار بیرون روی داره بوردیمش دکتر میگه کولیک قطر داد خوب نشد دوباره بوردیمش جای دیگه یه مدل دیگه قطر داد ولی باز تاثیری نداره دیر به دیر میره ولی جاش شوله سفت نیست بعد ۵ روزم ایا طبیعی
علائم داشتن کولیک تو بچه ها چیه ؟
اینفاکول
گرمیچر بده بهش
زیریکماه کولیکایز و یکماه ب بالا گریپمیکسچرعالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.