میتونم هندونه بدم دخترم؟؟ یا خربزه و طالبی؟

۷ پاسخ

هندونه اگه میدی خیلی کم بده چون اسهال میکنه

فقط هندونه

هندونه میشه داد،اما جدیدا میگن هندونه نیتراتش بالا هستش،من فقط یه بار دادم گفتم یهو ضرر میکنه

میگن ن ولی من طالبی و هندونه نیدم
خربزه چون خودم حساسیت دارم ندادم

خربزه و طالبی رورفعلا نده. گرمک و هندونه رو تست کن واسش

هندونه من میدم ولی خربزه طالبی ن

نه خربزه طالبی اصلا هندونه بعضیارو بشدت اسهال استفراغ میکنن

سوال های مرتبط

مامان تمشک🫐 مامان تمشک🫐 ۱ سالگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۹ ماهگی
مامان دِلآنا مامان دِلآنا ۸ ماهگی
مامان سوگلی🧚🏻‍♀️ مامان سوگلی🧚🏻‍♀️ ۱ سالگی