۱۲ پاسخ

5هفته زوده

منم اصلا ندارم 🥺

https://chat.whatsapp.com/LgjNfs3e1axAZ89rIuVJtW
گروه اقدام بارداری تجربیات زنانه واتساپ

خدا خیلیییب دوست داشته چون من پدرم در اومده

منم یه بار هم نداشتم و ندارم

من از ۷ هفته شروع شد

منم اصلا ندارم 😕هیچ علائم بارداری ندارم هرروز منتظرم ولی خبری نیست چرا

خیلی زوده الان

نه عزیزم
همه که حالت تهوع ندارن

منم اصلا نداشتم تا الان

خدا خیلی دوست داشته🥲

من الانم تهوع ندارم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین جانم🥰 مامان ماهلین جانم🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیر سام مامان امیر سام هفته بیست‌وهشتم بارداری