۳ پاسخ

نه من ارده وشیره دوسه روزیکبارمیخورم ازکنجددرس میشه.کنحدخودشم خوبه دارچینم کم باشه اشکال نداره منم توچای میندازم جوبش اماهرچیزی بایدبه اندازش مصرف کنی

نه عزیزم به یه باره که چیری نمیشه بعدشم کنجد که خیلی هم مفیده

خیر




سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهشتم بارداری