۴ پاسخ

اره بده کلا پوستش رو با گوشتش بگیر هسته ش رو بده دستش اینجوری تمرین دست ورزی هس براش

مراقبباش با یه حرف بچتو مریض نکنی

عزیزم توی تایپ هام نوشتم که کی بدی

اره هر میوه ای میخوای بدی بزار تو میوه خوریش بهش بده

سوال های مرتبط

مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی
مامان آقا آرین  ❤️ مامان آقا آرین ❤️ ۱ سالگی
مامان هلو انجیری مامان هلو انجیری ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی