میتونم به دخترم انبه بدم؟ چجوری بدم؟؟

۳ پاسخ

عزیزم فک کنم انبه حساسیت زا باشه باز ی سرچ کن همینطوری نده

انبه حساسیت زاست
اما از 6ماهگی مجازه مامان❤
میتونید با تست حساسیت به کوچولوتون بدین

یا یه تیکه بزار تو پستونک میوه خوری بده
یا همینجوری پوره کن بده
یا با فرنی قاطی کن بده
زیاد نده فقط به اندازه بده ممکنه اسهال بشه

سوال های مرتبط

مامان نخود🤎 مامان نخود🤎 ۱۷ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۶ ماهگی
مامان رستا ❤️🩷 مامان رستا ❤️🩷 ۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان آقا آرین  ❤️ مامان آقا آرین ❤️ ۱ سالگی
مامان هلو انجیری مامان هلو انجیری ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان قلب خونه😘❤ مامان قلب خونه😘❤ ۱ سالگی