خانما این سنو من همچی خوبه😍

تصویر
۱۱ پاسخ

آره عزیزم

کدوم سونوگرافی رفتی دزفول ؟

چند هفته گرفتی

سلام خداروشکر همه چیز خوبه،شما از من ۱۰ روز عقب تر هستید

بله خداروشکر

‌خدارو شکر خوبه

عزیزم سونو انومالی کی داری؟

چرا فارسیه مال همه شماها..سونوهای من همه انگلیسی البته میفهمم😘😍

اره خداروشکر التماس دعا

خداروشکر😊

خداروشکر 🥰😍

سوال های مرتبط

مامان 🧢🎀🧢 مامان 🧢🎀🧢 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی