سلام خانما این سنو آنومالی منه ببینین خوبه

تصویر
۴ پاسخ

سلام خوبین من الان 6ماهم و الان حس میکنم بچم پایین اومده ضرر داره یان

کجا رفتی؟ قیمتش چقدر شد؟

عزیزم سونو انومالی چند شد
دکتر برام نوصته

اره خداروشکر همچیز خوبه

سوال های مرتبط

مامان خدادادی ها مامان خدادادی ها ۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان پریا مامان پریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان جیکر طلا❤️👶🏻 مامان جیکر طلا❤️👶🏻 ۱ ماهگی
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🐣💙🩵🐣 مامان 🐣💙🩵🐣 هفته بیست‌وششم بارداری