سلام خانما سنو انومالی خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

عالیه گلم منم هفته آینده دارم ولی بزارم دیرتربرم نوزده هفته بشم

دختره؟

اره خوبه.چند هفته رفتی انومالی

خوبه همه چی ماشالله وزنش خیلی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🐣💙🩵🐣 مامان 🐣💙🩵🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان 👼🏻👑 مامان شاهان 👼🏻👑 ۸ ماهگی
مامان مهراد و مهیار مامان مهراد و مهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۷ ماهگی
مامان سه تا وروجک😍 مامان سه تا وروجک😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری