۵ پاسخ

برج ۸ پارسال نه.سال قبل تری..۲۴۰۰بود..با بیمه شد ۱تومن..
ذخیره تخمدان و پرولاکتین و ضخامت رحم و خون و انواع چیزای دیه رو میگیرن..ووو خیلی چیزا تو ازمایش من نوشته

من ۴ تومن دادم یک هفته پیش

من رفتم گفت همه چی اوکیه ولی یکسالو ۲ ماهه هنوز خبری نیس از نینی

۳ پریودی ازمایش خون من پارسال۲۲۰۰ انجام دادم

آزمایش خون میگیرن

سوال های مرتبط

مامان بارین مامان بارین هفته نهم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق 💙 مامان فندق 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری