۳ پاسخ

منم تازه رفتم بیمارستان اطفال ... بیمارستان قلب . متخصص قلب انجام‌میده .کدوم شهری

من رفتم بیمارستان انجام دادم، ولی هر بیمارستانی هم نداره، من تقریبا یه هفته بعد آنومالی رفتم

از ۱۸ هفتگی فک کنم تا ۲۲ یا ۲۴ وقته ، متخصص قلب اطفال

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اِلارا💞 مامان اِلارا💞 ۴ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهرسام و تو دلی مامان مهرسام و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی