کی بشه ویهان بشه یکسالش کمی راحت تر بشم

۴ پاسخ

بتظرم از حال حاضرش لذت ببر به این فکر کن که دیگه این مدلی تو بغلت نمی مونه و انقدر کوچولو نیست

منم ب همین فک میکنم🤣

هرچی بزرگتر بشن چالش‌های خاص خودش رو داره

یکسالش بشه راحت نمیشی ک یه مسئله و شیطنت جدید داره تازه
شروع میکنه به راه رفتن بدو بدو کردن باید همش پشت سرش باشی ک سرش جایی نخوره

سوال های مرتبط

مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی
مامان سامی مامان سامی ۴ ماهگی