سلام مامانا بلاخره منم زایمان کردم😄😍❤

۵ پاسخ

مبارک باشه عزیزم

وای عزیزمم قدمش مبارک باشه

خودت دردت گرفت یا با امپول فشار

بیمارستان تامین خوب بود؟؟؟

چند هفته بودی زایمان کردی؟

عزیزمممم خداروشکر طبیعی بودی؟؟ درد داشتی بیااا بگووو برامون 😭😭

چطوری چی شد لطفاً بیشتر توضیح بده منم موندم هنوز زایمان نکردم 🤕🤕

به سلامتی مبارکه
سزارین شدی ؟
اذیت نشدی ؟

سوال های مرتبط

مامان طاهاوپارسا😘 مامان طاهاوپارسا😘 ۹ ماهگی
مامان اقا محمد جان♥️ مامان اقا محمد جان♥️ ۴ ماهگی
مامان همتا🩷🧿💜 مامان همتا🩷🧿💜 ۳ ماهگی
مامان 🎈🧸🄰🄻🄸🧸🎈 مامان 🎈🧸🄰🄻🄸🧸🎈 ۱۱ ماهگی