آرزومه بچم پستونک بگیره

۸ پاسخ

دختر منم نگرفت
تا ۲ ماهگی بعد از قطره هاش میخورد ۲-۳ دیقه بعد دیگه اونم نخورد انواعشو امتحان کردم
ولی دکتر گفت اگه بخوره هم بعد ۶ ماه باید بگیری .. همون بهتر که نخورد

وای منم‌داستان دارم هرررکاری میکنم نمیگیرش

منمممممم

دختر من وابسته شده ولی خب خوبه پستونک بد نیس

برعکس من گرفته ولم نمیکنه و چقدم بدم میاد

دقیقا منم

دختر منم اصلا نخورد 🥲

دقیقا منم

سوال های مرتبط

مامان بلوری مامان بلوری ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان جوجه خانوم🐤 مامان جوجه خانوم🐤 ۷ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان آرتین جوجو🐥 مامان آرتین جوجو🐥 ۵ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی