۸ پاسخ

کسی نمیدونه علتش چیه؟ که اگه نوزاد دختر تو‌ پوشکش خون باشه موقع ازدواج باید تا اذان صبح بیدار بمونه و بعد از اذان مجامعت کنه؟؟؟

سلام ما هم رسممون اینجوریه، و من هم اینجوری بودم...

اره گلم طبیعیه

شما رسمی واسه این خون دیدن ندارین؟ما رسوم خاصی طرف ماهست

اره عزیزم

طبیعیه عزیزم

خون ؟

دختره؟ اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان خورشید مامان خورشید ۱۳ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی
مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی