ازکجابفهمم جنین دختریاپسر

۴ پاسخ

اگر که تنبل شدی و زیاد میخوابی بچه تون دختره . البته من اعتقادی به اینا ندارم هرکسی با یه علائمی دوران بارداریش رو سپری میکنه و مثلا میگن فلانی ویارش شدید بود بچه اش دختره . من اطراف مون دیدم که بچه اش پسر بود و ویار شدیدداشت

از سونوگرافی😉😉😉😉

من زرنگ بودم وجوش میزدم و تهوع نداشتم بارداری دومم دختر شد

صبر کن ۷ هفته دیگه میفهمی

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۶ ماهگی
مامان گهواره مامان گهواره ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری