خانما نحوه ی مصرف ایبوپروفن چطوریه؟

۱ پاسخ

فکر کنم هر هشت ساعت باشه ولی برای بچه ها زیر دوسال ممنوعه. بازم سوال کن

سوال های مرتبط

مامان دلژین مامان دلژین ۱۲ ماهگی