۶ پاسخ

بعضی از دکترا حساسن ازمایش دوم رو هم مینویسن با اینکه جواب ان تی هم خوبه

اول ازمایش بعد دو هفته یا یک هفته سونو انومالی

برا من ک هردو

انتی خوب باعث آزمایش نمی نویسن....فقط سونو

بعضی دکترا مینویسن
آزمایش ان تی خوب باشه نمینویسن فق سونو مینویسن

هردوتاشه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری