خانوما غربالگری دوم فقط سونوع یا ازمایشم هست؟

۷ پاسخ

من هم آزمايش انجام دادم
هم سونوگرافی
البته پزشکم گفت اختیاریه ولي تجویزمیکنم تاخیالم راحت بشه

سونو فقط

برای من هم ازمایش بود هم سونو
ازمایش هفته ۱۶ انجام دادم سونو رو هفته ۱۸

اکر سلفری داده باشید فقط شکاف نخاعی ه و گرنه آزمایشم داره که تا اونجایی که من میدونم 15 هفتس

غربالگری دوم
ازمایش هم هس که هفته۱۶تا۱۷هستش بایدبری تاخیال ادم راحت بشه
۱۸تا۲۲هفته هم آنامولی هس همون سونوگرافی

برا من آزمایش هم نوشته ک شونزده هفتگی باید برم هجده هفتگی هم سونو ..

مال من فقط سونو

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌وپنجم بارداری