من هم آزمايش انجام دادم
هم سونوگرافی
البته پزشکم گفت اختیاریه ولي تجویزمیکنم تاخیالم راحت بشه
سونو فقط
برای من هم ازمایش بود هم سونو
ازمایش هفته ۱۶ انجام دادم سونو رو هفته ۱۸
اکر سلفری داده باشید فقط شکاف نخاعی ه و گرنه آزمایشم داره که تا اونجایی که من میدونم 15 هفتس
غربالگری دوم
ازمایش هم هس که هفته۱۶تا۱۷هستش بایدبری تاخیال ادم راحت بشه
۱۸تا۲۲هفته هم آنامولی هس همون سونوگرافی
برا من آزمایش هم نوشته ک شونزده هفتگی باید برم هجده هفتگی هم سونو ..
مال من فقط سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.