خانوما غربالگری سه ماهه دوم فقط کوادمارکره؟یا چیز دیگم هست

۴ پاسخ

برای منم کواد مارکر نوشته ولی دلم نمیخواد برم

اگه برات نوشتن آزمایش هست وگرنه برای بعضیا نیاز نیس،سونو آنومالی هم که هفته ۱۸ تا ۲۰ هست

فقط کوادمارکر و آنومالی هس، البته بعضی دکترها الکی استرس میدن که حتما کواد رو انجام بدن من با اینکه غربالگری اولم کاملا نرمال بود دکترم هی گفت برو کواد بده رفتم اونم نرمال ،خرج اضافه میتراشن

بمن ک همونو نوشته

سوال های مرتبط

مامان کوروش و تودلی🤰 مامان کوروش و تودلی🤰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌وپنجم بارداری