۶ پاسخ

من 186بود پسر بود

نمیشه گفت

میگن ربطی نداره،بعد مگه از ۱۵ هفته به بعد جنسیت معلوم نمیشه ؟

میگن بالا دختره ولی بازم نمیشه دقیق گفت

هیچ ربطی نداره اگه هفته ۱۸ ام هستی ک دیگه باید انومالی بری میگن اونجا بهت

واقعا هیچ ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی ۴ ماهگی
مامان هستی و همتا مامان هستی و همتا ۸ ماهگی
مامان پشمک🩷 مامان پشمک🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌ودوم بارداری