خانما کسی تاحالا ضربان قلب بچش ۱۷۰ اینا بود

۱۲ پاسخ

برا من تو ان تی ۱۸۰ بود😐

من ١٠ هفته

من ان تی ۱۴۳بو

180برامن‌بود

۱۷۳ بود برا من انتی

انتی برا من 155 بود
باید بالاتر باشه؟

ماه ها ی آینده یواش یواش میاد پایین یه مقداری تا حد نرمال برسه

واسه‌من سونو اول ۱۷۴بود ان تی ۱۷۳
انومالی ۱۵۴

۱۵ هفته ۱۶۷

من انتی ۱۷۰ بود

اره من ۱۷۰ بود انتی

من انتی۱۷۳بود

سوال های مرتبط

مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌ودوم بارداری