کیا ان تی ضربان قلب بچه ۱۷۰ به بالا بود؟؟
من ۱۷۳ بود عیبی نداره؟؟؟

۸ پاسخ

واسه من ۱۶۷ بود

من 161بودم

من 164 بود 11 هفته و3 روزش بود

عزیزم عیبی نداره مال دخمل کوچولوی من 1۸۰ بود
نگران نباش

واسه منم بالا بود یعنی دختره

من بچه اولم ۱۷۶ بود چه عیبی داشته باشه ؟

نه عیب نداره برا بچه منم ۱۷۵ بود

نه چ‌عیبی دارع؟!

سوال های مرتبط

مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی
مامان بشششه🫐🐾 مامان بشششه🫐🐾 هفته چهاردهم بارداری
مامان امیرحسین 🐣🩵 مامان امیرحسین 🐣🩵 ۹ ماهگی