دوستان تجربه هاتونو از قرص لتروزول میگید

۶ پاسخ

من دو دوره مصرف کردم دوره دوم سوزن هم زدم بازدار شدم

من پنج شش دوره استفاده کردم و نشد

من سه تادوره ی سه ماه استفاده کردم نشد

من‌استفاده کردم وباردارشدم

من دو دوره مصرف کردم تاثیرنداشت فردا باز نوبت دکتر دارم

من باهاش باردار شدم و سقط شد ، البته سقط اصلا ربطی ب قرص نداشت ، رحم من سرد بود نموند

سوال های مرتبط

مامانه sevda🤗 مامانه sevda🤗 قصد بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌ونهم بارداری