مامانا الان دیگع بستن شکم تاثیری نداره درستع؟؟

۵ پاسخ

نه منم نبستم و الان شکمم بزرگ و اویزون مونده

نه فایده نداره

😂نه ولی من میبندم چونکه هوا گرمه و چون تحرک هم زیاد داریم باعث عرق زیاد میشه و بازم یکم شکم لاغرمیشه

ن دیگ خیلی دیره ۱۰ روز اول خوبع ببندی

فكر نكنم😞منم دير بستم

سوال های مرتبط

مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 ۱۱ ماهگی