تا هفته چند باید ایزوپرین خورد؟.؟

۴ پاسخ

به من دکتر دوهفته داد خوردم گفت اگر درد نداری یا انقباض نداری نخور

هر روز چند تا میخوری
معمولا تا هفتع ۳۴ میدن بعدش باید قطع کنی

به من دو ورق داد دکترم
حالا واسه خودت باید از دکترت سوال کنی با توجه به شرایطت

ا شما برای چی ایزوپرین میخورین؟من کشاله‌ی رونم سمت راست درد میکنه یعنی یجورایی همیشه گرفته انگار بهم ایروپرین داده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم💓 مامان دخترکم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی
مامان لیان🍓✨️ مامان لیان🍓✨️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد