یکم ولی نه خیلی یکمم عفونت ادراری داری
یعنی الان خوبه
😂دستم خورد میخاستم رو نظر بزنم پاک کردم عزیزم اگ بالا بود قندت جلو اونا مینوشت h
منم ۲۶ خرداد. آزمایش گلوکز دارم ... چند ساعت باید ناشتا بود؟
قندت خوبه
آخه دکتر گف قندداری
قند ناشتات نه خوبه ۱ساعت بعد بالاست
خوبه قندت
یعنی چطوره حالا
قند ناشتا خوبه
قند ۱ و ۲ ساعته کمی بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.