میشه یکی جواب بده قند من زیاده یا لب مرزه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

یکم ولی نه خیلی یکمم عفونت ادراری داری

یعنی الان خوبه

😂دستم خورد میخاستم رو نظر بزنم پاک کردم عزیزم اگ بالا بود قندت جلو اونا می‌نوشت h

منم ۲۶ خرداد. آزمایش گلوکز دارم ... چند ساعت باید ناشتا بود؟

قندت خوبه

آخه دکتر گف قندداری

قند ناشتات نه خوبه ۱ساعت بعد بالاست

خوبه قندت

یعنی چطوره حالا

قند ناشتا خوبه
قند ۱ و ۲ ساعته کمی بالاست

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۸ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی