میشه یکی بگه قند من زیاده یا چی

تصویر
۶ پاسخ

اره عزیزم بالاس بعد از گلوکزت

دکتر متفورمین میده

ناشتا اوکیه ولی بعدیا باید زیر ۱۲۰ باشه بالاست

یعنی قند دارم؟

بعد شربتت اره بالاس

فکنم قندناشتات خوبه بعدخوردن شربت بالایه

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلیا💙🤰 مامان ایلیا💙🤰 هفته سی‌وششم بارداری