۱ پاسخ

سلام عزیزم
اره بزار و استراحت کن
صب هم حتما دکتر برو
طبیعیه اصلا نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان یزدان‌وداداشی مامان یزدان‌وداداشی هفته سی‌وپنجم بارداری