۵ پاسخ

اسپرین ربطی به فشار نداره برای خون رسانی بهتر به جنین منم میخورم افت فشارت برای یچیز دیگست حتما

اسپرین برای غلظت خونه،ربطی به فشار نداره

نه اتفاقا من فشار خونم دارم قرص فشارم مصرف میکنم ولی با این حال قرص آسپرینم میخورم

عزیزم وقتی غلظت خون داری باید بخوری
سعی کن فشارتو بیاری بالا .
اگر نخوری خونرسانی ب بچه ضعیف میشه .

اسپرین برا فشار خون بالاعه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان گندم ناز🌾🩷 مامان گندم ناز🌾🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان آیه خانم مامان آیه خانم ۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری