۵ پاسخ

سلام عزیزم میتونی کدو پلو درست کنی
حلوا هم درست کردم باهاش

تو سوپش میریزم
یا یه تزکه میزارم رو برنج خودمون دم بکشه با برنجش قاتی میکنم میدم

من کدو حلوایی برا همه غذاهاش استفاده میکنم
دکتر می‌گفت از سرما خوردگی جلوگیری میکنه

جو دوسرپرک و کدو حلوایی با دوتا خرما. خیلی هم دوست داره

راستش من خیلی وقته بهش نمیدم

سوال های مرتبط

مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی