سلام خانما
چطور با شیر خشک فرنی درست کنم؟

۳ پاسخ

ارد برنجو با اب قاتیش کن بزار بپزه تند تند همش بزن سفت که شد بردار بعد شیرخشک درست کن باهاش رقیقش کن

سلام فرنی رو درست میکنی بعد اینکه درست شد شیرخشک و هم درست میکنی باهاش قاطی میکنی .

آبجی باید فرنی درست کنی بعد شیر خشک بریزی توش

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان نازدونه🌹 مامان نازدونه🌹 ۱ سالگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی