چجور فرنی و با شیرخشک درست کنم؟

۲ پاسخ

آب و آرد برنج رو با حرارت ملایم هم بزن قوام بیاد
بعد از روی حرارت بردار بهشیکم شیر خشک بزن که رقیق شه
شیر خشک اصلا نباید حرارت ببینه

آب رو با آرد برنج میپزی وقتی غلیظ شد با شیر خشک رقیق کن

سوال های مرتبط

مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان مهیار 👶🏻 مامان مهیار 👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی