۴ پاسخ

اگه درد داری انقباضه وگرنه ک عب ندارع طبیعیه
در کل هفته ات بالاس نزدیک زایمانته طبیعیه

از کجا بفهمیم سفت می‌کنه منظورت همون گوله میشن یجا؟؟

چون نزدیک زایمانتون هست این خودش یک نشونه هست

هیچی طبیعیه اگه درده دیگه نداری

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی