علایم زایمان زود رس چیست؟

۴ پاسخ

سلام من هفت ماهم هست افسرده مچکار کنم؟

من تو ۲۸ هفته یهو دچار انقباض کل شکم و درد و منظم بودن انقباضا و قطع حرکت جنین شدم و سه روز بستری شدم تا جلوگیری کنن از زایمان زود رس..
کسای بودن که لک بینی داشتن و حتی خونریزی..

بهش فک نکن بهتره
ب خودت تلقین میکنی استرس میگیری

🤣فکرکردم داری تو گوگل سرچ میزنی

سوال های مرتبط

مامان ده رون مامان ده رون ۲ ماهگی
مامان هیراد🩵👼 مامان هیراد🩵👼 ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان پریسا ودرسا مامان پریسا ودرسا ۱ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد