۳ پاسخ

من شیرم یکی دو هفته اول خیلی میریخت واقعا خوب بود یه بسته ازین یبار مصرف ها بگیر قیمتی هم نداره

الکیه چون بدون سوتین قابل استفاده نیس

کارایی داره ولی شیر بیش از حد میریزه بیرون مال من😭😭

سوال های مرتبط

مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی