۴ پاسخ

رو شکم دیگه نخاب ،بچه بهش فشارمیاد

واااا

اره به کیسه ابت فشار میاد

بلی بهتره که نخوابی

سوال های مرتبط

مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان تیارام و آراد مامان تیارام و آراد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری