آرشیدا هلنا قدیمیه
ممنون از همتون عزیزان
من وهمسرم سر این دوتا اسم موندیم یکیمون میگه آرشیدا یکی دیگمون هلنا زور هر کدوممون بیشتر بود اخر سر دخترمون اسمش همون میشه😂😂
آرشیدا خیلی شیکتره
هلنا قدیمیه
آرشیدا کمتره
من معلم دخترانه م
تا حالا دانش آموز آرشیدا نداشتم ولی تا دلت بخواد سالی حداقل دو تا هلنا دارم
هلنا بهتره
هلنا قشنگتره، آرشیدا قدیمی شده
هلنا قشنگه
هلنا
هلنا😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.